Pe vremuri era de bonton sa oferi cuiva o carte de vizita atunci cand il cunosteai pentru prima data. Doar persoanele bogate sau cu profesii deosebite isi permiteau sa creeze si sa ofere carti de vizita. Apoi cartea de vizita a devenit extrem de accesibila tuturor datorita costului scazut. Dar am intrat in era digitala si totul se rezolva acum la 2-3 click-uri distanta. Deci… se mai folosesc cartile de vizita?
Ei bine, noi credem ca DA! Se mai folosesc multe carti de vizita si nu doar dintr-un obicei invechit, ci din mai multe considerente moderne.
Oferirea, la inceputul discutiei, a unei carti de vizita este un semn de siguranta. Este ca si cum ai oferi un mini CV cuiva care stie astfel unde te poate gasi si cu ce te ocupi. Iar in functie de design-ul cartii de vizita poate afla si cat de creativ esti, important daca activezi in domenii precum arhitectura, design interior, fotografie, artist plastic etc.
Cartile de vizita sunt bune oportunitati de promovare. Aceste dreptunghiuri de carton, lemn sau plastic contin informatii esentiale pentru a starni interesul si a ramane memorabil, dupa ce intalnirea s-a terminat. Astfel cartile de vizita pot spori credibilitatea si increderea pe care o inspiri.
O carte de vizita iti ofera ocazia de a spune cateva cuvinte despre afacerea ta, de a te promova. O carte de vizita bine gandita, cu un design atragator va fi pastrata mai departe de cel ce o primeste. O astfel de carte de vizita sigur va genera vanzari si like-uri in viitor.
Oferind o carte de vizita interlocutorului poti afla mai multe si despre cealalta persoana, care se simte obligata sa iti ofere si ea/el o carte de vizita. Si astfel se poate lega o conversatie, poti gasi modalitati interesante de a relationa cu ceilalti si, poate, posibilitati de afaceri win-win. Pentru ca nu suntem mereu vanzatori, cautam si parteneriate sau furnizori.
Chiar daca am avea coduri QR brodate pe haine, tot ar fi greu sa le scanam si sa le asociem cu persoanele intalnite la un eveniment sau la o intalnire de afaceri. Plus ca un contact este putin utilizat daca nu avem si cateva impresii proprii in urma intalnirii, daca interlocutorul nu s-a remarcat prin ceva. Iar daca la o intalnire cunoastem foarte multi oameni, este simplu ca pe cartea de vizita primita sa facem si niste scurte notite… daca ne-a impresionat sau interesat cumva schimbul scurt de informatii.
Bun, dar daca avem youtube si facebook si instagram… mai avem nevoie de carti de vizita? DA, deoarece pe cartea de vizita putem mentiona si aceste detalii, hobby-uri si pagini personale. Cateodata nu este usor sa tii minte conturile de facebook sau instagram, de exemplu, daca se numesc „cel mai cool atelier de personalizari” dar firma este de fapt Magnetic Promo SRL.
Pretul unei carti de vizita incepe de la 0,35 lei. Deci o carte de vizita poate fi un material publicitar ieftin, accesibil tuturor. Desigur, pentru cei care doresc carti de vizita speciale, in functie de design, material, tehnica de print pretul cartii de vizita poate creste, in paralel cu efectul de wow atunci cand cartea de vizita este oferita.
Va asteptam la Magnetic Promo cu ideile voastre pentru carti de vizita!