1. Concepeți un design simplu
Păstrați desenele, imaginile și fonturile simple și curate pentru un rezultat profesionist. Atunci când designul de etichetă al produsului are succes, atunci acesta va face concurenta puternica celorlalte produse. Trebuie evitata incarcarea vizuala pentru ca oamenii sa nu-si strice ochii atunci cand incearca sa-si dea seama despre ce este vorba. Acest lucru este valabil mai ales pentru acei clienți care merg direct la eticheta unde sunt scrise informatiile despre produs. Vrei să faci cât mai ușor posibil ca ei să găsească informațiile pe care le caută – în caz contrar, vor trece la o altă marcă.
2. Utilizati strategic culorile
Culorile sunt esențiale pentru a atrage atenția clienților. Oamenii sunt mai predispuși să se oprească in fata produsului dumneavoastra, dacă aveți o culoare ce se evidentiaza intre celelalte etichete. Cu toate acestea, culoarea trebuie utilizată corespunzător pentru a fi in avantajul produsului dumneavoastra. Evitați aglomerarea haotica a culorilor. Concentrați-vă pe alegerea culorilor complementare care vor merge împreună. Acest lucru va ajuta eticheta să iasă în evidență într-un mod pozitiv. Păstrați culorile coerente. Dacă reprezentati arome, folositi culorile asociate cu acestea – de exemplu, galben pentru lămâie sau banană și purpuriu pentru struguri. Acest lucru îi ajută pe clienții dumneavoastra să găsească cu ușurință aroma pe care o caută. Încercați să introduceti un strop de culoare. Când există o zona de culoare pe un fundal alb sau negru, aceasta se evidențiază cu ușurință. Acest lucru funcționează bine atunci când culorile brandului sunt deja negre și albe.
3. Selectia fontului
Dacă fontul este prea generic, pare că ați ales primul lucru care v-a venit în minte și nu ati făcut prea multe eforturi de gandire în acest proces. Nu utilizați prea multe fonturi. Este cel mai bine să rămânem la maxim 2, pentru a păstra eticheta consecventă și ușor de citit. Alegeți fontul pe care l-a utilizat deja compania dumneavoastra. Este mai ușor pentru oameni să il recunoască. De asemenea, este important să vă asigurați că păstrați fontul la o dimensiune lizibilă. Clienții nu pot citi dacă este prea mic. Dacă vă vedeți că faceți totul mai mic pentru a se potrivi pe etichetă, este un semn bun că includeți prea mult text. Întoarceți-vă și vedeți unde puteți condensa, scurta sau elimina textul suplimentar.
4. Alegeți o formă deosebita
Când utilizați o forma inedita, este mult mai probabil să atrageți atenția. Multe etichete ale produselor urmează o formă standard, de obicei un dreptunghi sau un cerc. Luați în considerare forma ambalajului sau a recipientului. Asigurați-vă întotdeauna că forma se potrivește cu ceea ce scoateți. Dacă nu se potrivește dimensiunea recipientului în mod corespunzător, atunci veți obține acele etichete care încep să se cojasca sau să cadă. Deci, dacă o formă neobișnuită nu se potrivește corect cu forma produsului, nu merită.
5. Folosiți produse de înaltă calitate
Nu contează cât de uimitor este designul, dacă, in schimb, calitatea este slabă. Cu cât materialele utilizate sunt mai bune, cu atât este mai bună impresia pe care o faceți clientilor.
6. Păstrați-o consecventa cu marca dumneavoastra
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le faceți este să vă consolidați identitatea de brand. Gândiți-vă la mesajul pe care marca dumneavoastra îl trimite și la ideile pe care doriți să le transmiteți. Faceți cercetarea pe piața țintă și concurenții dumneavoastra și alegeți ceva care să corespundă cerintelor publicului. Dacă aveți deja un font și o schemă de culori, uzitati-le întotdeauna. Îi ajută pe clienți să vă recunoască produsul și îi face să aleagă produsul în viitor.
7. Furnizați informațiile de contact
Clienții care au o experiență pozitivă cu produsul dumneavoastra, ar putea dori să meargă și să viziteze site-ul aferent sau să vă contacteze pentru a oferi feedback. Aceasta este o modalitate excelentă de a genera trafic pe site-ul web, de a indesi apelurile către magazinul dumneavoastra sau pur și simplu permiteți clienților să-și exprime satisfacția. Chiar dacă feedback-ul nu este întotdeauna pozitiv, totuși doriți să știți unde vă puteți îmbunătăți. Nu pierdeți aceste oportunități de vânzare pentru că ați uitat să includeți informații de contact pe etichetă.
8. Adaptați ambalajul la marca dumneavoastra
Întotdeauna doriți să rămâneți în concordanță cu tipul de produs pe care îl vindeți. Atunci când marca și ambalajul se potrivesc perfect, veți genera o legătură emoțională cu clienții dumneavoastra, ceea ce îi face sa incline a achiziționa produsul.
9. Găsiți o caracteristică unică
Una dintre cele mai bune moduri de a vă face produsele să iasă în evidență este să găsești ceva unic pe care îl puteti asocia cu brand-ul dumneavboastra- ceva ce nu fac multe alte branduri. Unele mărci preferă să utilizeze imagini diferite pe toate produsele lor, cum ar fi o fotografie diferită pe etichetă. Acest lucru se referă la individualitatea unui consumator. Alte branduri preferă să conțină mesaje individuale, cum ar fi povestea lor personală sau o anecdotă amuzantă despre realizarea produsului specific. Găsiți ceva pe care clienții dvs. vor dori să îl colecteze și care va începe să reprezinte marca dumneavoastra.