Cum a aparut ideea de tricouri personalizate?
Ati ajuns aici! Acum haide sa aflam cum putem crea tricouri personalizate!
Ati stat vreodata sa va ganditi cand au aparut primele tricouri si care era scopul lor inainte de a deveni o piesa vestimentara atat de uzuala?
Se pare ca prima aparitie a tricourilor a fost in anul 1853. Sub forma de de lenjerie intima de culoare alba destinata barbatilor din Marina americana. Mai tarziu, tricoul a aparut si pe frontul Primului Razboi Mondial. Soldatii au inceput sa ceara o tesatura mai usoara decat lana (utilizata pana atunci) care se usca foarte greu si se mentinea rece.

Intrarea in industia vestimentara o face nimeni alta decat Coco Chanel in anii ’30. De aici tricourile au inceput sa se strecoare in industria cinematografica. Filme precum ’’Vrajitorul din Oz’’ si ’’Un vagon numit dorinta’’ au adus tricoul pe marile ecrane. Celebrul tricou alb al lui Marlon Brando (in filmul „Un vagon numit dorinta”) a intrat in istoria filmului. Alaturi, bineinteles, de tricoul lui James Dean in filmul ’’Rebel fara cauza”. De aici, tricourile au intrat in industria modei si au inceput sa ia amploare.
Cu putin timp inainte de filmul lui Brando, in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, s-a ajuns de la culoarea initiala alba la kaki in scopul camuflajului.
Trecerea de la accesoriu la reclama
Popularitatea tricourilor a inceput sa creasca tot mai mult. De la o simpla piesa vestimentara s-a facut trecerea tricoului catre un mijloc de publicitate. Disney a oferit companiei Tropix Togs drepturile de imprimare si personalizare tricouri. Acestea afisau imaginea lui Mickey Mouse cu scopul promovarii marcii Disney.
Doar cativa ani mai tarziu echipele de basebal au dorit si ele sa aduca originalitate si culoare echipamentelor lor. Jucatorii aveau acum tricouri personalizate cu numele lor si ale echipei, ceea ce a sporit mult vizbilitatea in piata.


Tricouri personalizate pentru toata lumea!
De la simplul tricou alb de la care s-a plecat, am ajuns la tricouri tot mai complexe. De la imprimari cu numele unor persoane celebre, orase, poze sau peisaje, tricourile pot afisa mesaje amuzante si citate inspirationale. Gasiti exemple de tricouri personalizate ce pot fi achizitionate pe site-ul nostru.

Totusi, personalizarea unui tricou era un proces destul de complex si costisitor. Frumusetea insa a intervenit atunci cand imprimarea si personalizarea tricourilor a devenit accesibila pentru toata lumea. Mai exact, acum poti concepe chiar tu propriul tricou ca design. Sau poti schita un tricou pentru un prieten sau membru de familie pentru a oferi un cadou unic.
Cum se personalizeaza tricourile?
Unul dintre procedeele cele mai populare este cea denumita HTV (Heat Transfer Vinyl). Aceasta procedura poate fi utilizata in imprimarea a diferite tipuri de tesaturi si materiale. Vinilul, sub forma unei role sau foi cu spate adeziv, este mai intai se plaseaza pe materialul care se doreste a fi imprimat. Ulterior acesta este introdus intr-o presa cu caldura ce asigura transferul vinilului pe materialul selectat.
Procedura este una delicata dar usoara, insa materialele pe care se face imprimarea trebuie sa poata suporta o caldura de 120-150 de grade. Procesul de imprimare trebuie efectuat de persoane cu experienta si cu instructaj in utilizarea echipamentelor de lucru.
Cum sa obtineti tricouri personalizate?
In atelierul Magnetic Promo va putem ghida in schitarea unui tricou personalizat, fie pentru voi, fie pentru cineva drag. Fie ca doriti sa va imbogatiti garderoba intr-un mod original sau sa oferiti un cadou unic, noi va putem ajuta.
In plus, daca aveti imaginea deja pregatita, putem face totul pe loc 🙂 Putem chiar si taia un tricou la laser, cu un echipament laser performant Thunderlaser.
Ne gasiti pe e-mail office (at) magneticpromo.ro sau la numarul de telefon +40.770.689.689.