Promovare business

Promovare prin obiecte promotionale personalizate Lasa un comentariu

Vorbim in permanenta despre promovare. Despre cum putem sa ne aducem businessul la un nivel si mai inalt. Despre cum putem sa fim cat mai vizibili in piata si cum putem atrage clienti fideli. Studiile arata ca un business nu poate creste de unul singur. Are nevoie de ajutorul diverselor companii, cum suntem si noi, in a deveni vizibil si cunoscut. Pe langa munca, angajati dedicati si performanti, produse sau servicii de calitate oferite, ne vindem businessul promovandu-l. Bineinteles, exista nenumarate tactici si carti care explica strategii intregi de promovare. De la promovarea prin social media, radio sau TV, la promovarea prin cold calling. Noi astazi ne vom axa pe promovarea prin obiecte pomotionale personalizate.

Cu totii am auzit de ele si toti am primit macar o data un pix sau o agenda personalizata cu sigla sau numele unei companii. Asadar, subiectul nu este necunoscut, insa vrem sa venim in ajutorul tau cu cateva exemple de obiecte promotionale personalizate, care sa te ajute in promovare si marketing.

Ce produse putem utiliza in strategia de promovare?

1. Flyere si brosuri

Flyere, pliante si brosuri, aceste articole sunt printre cele mai vechi obiecte folosite in promovare. O sa constati ca sunt utilizate si in ziua de astazi destul de frecvent. De cate ori nu ai iesit de la metrou, iar afara te astepta cineva cu un teanc de flyere in mana din care iti oferea si tie unul? De cate ori nu ai participat la o intalnire de afaceri in care sa iti fie oferita o brosura cu produsele sau serviciile companiei? Cel putin o data, tot te-ai intalnit cu una dintre situatii.

Flyerele si brosurile sunt in general utilizate de businessurile locale, care isi desfasoara activitatea in afara mediului online. Spre exemplu un restaurant, o librarie, o florarie sau un nou magazin de imbracaminte. Sau, dupa cum spuneam, poti livra o brosura in cadrul unei intalniri sau in cadrul unei conferinte in care tu esti invitat si vrei sa iti promovezi businessul printre particpanti.

Un flyer sau o brosura ne ofera spatiul perfect pentru a ne descrie businessul. Ne putem juca cu un format colorat, atractiv, cu fotografii cu produse sau cu echipa, o scurta descriere a serviciilor si, bineinteles, datele de contact. Fiecare componenta poate fi stilizata dupa bunul tau plac si mai apoi printata pe hartie. Inclusiv hartia o poti alege: mata sau lucioasa, mai subtire sau mai groasa sau poate chiar usor cartonata pentru o rezistenta mai mare.

2. Pixuri si agende

Dupa cum spuneam si la inceputul articolului, cu totii am primit un pix sau o agenda personalizata macar o data. Fie de la compania pentru care lucram, fie de la un furnizor care le-a oferit drept cadou. Comparativ cu flyerele si brosurile care au tiraje extrem de ridicate, pixurile si agendele au in multe cazuri costuri mai ridicate.

Pixurile si agendele personalizate sunt printre obiectele promotionale care sunt si utile pentru primitor. De o agenda toata lumea are nevoie; de un pix nici nu mai spunem. Cine le primeste la va folosi negresit. Avantajul pixurilor si agendelor in promovare este faptul ca sunt obiecte de durata si cu utilizare aproape zilnica. Ceea ce inseamna ca de fiecare data cand scriem cu pixul sau in agenda, vom vedea sigla, emblema sau denumirea companiei. De fiecare data! Stii vorba aceea: “Repetitia, mama invataturii.” Ei bine, se aplica si aici deoarece dand cu ochii in mod constant de o sigla sau o denumire, cu sigurata va ramane in memorie cand avem nevoie de un produs sau serviciu pe care il ofera. Referintele vor veni mai usor in minte atunci cand va fi nevoie. Persoanele din jur vor observa si ele numele tau. Si iata cum se duce vorba mai departe, incet incet, si castigi noi clienti. Un singur cuvant, o singura persoana: suficient pentru a lansa o prima unda a promovarii tale.

Agendele si pixurile sunt cadoul perfect si pentru angajatii tai la inceputul anului sau in ziua angajarii. Inspira devotament si incredere. In lus se vor prezenta in mod profesionist la intalniri, notand ideile importante in agenda si sarcinile de realizat. Pentru ca tehnologia moderna, cu telefoane si tablete, ramane usor in urma la notat lucruri importante intr-o simpla intalnire de afaceri. Pixurile si agendele reprezinta cadouri potrivite si pentru clientii si furnizorii tai, in special in perioada sarbatorilor sau dupa incheierea unui nou contract.

3. Brichete, sepci, termosuri si cate altele

Aproape orice obiect poate deveni obiect promotional personalizat. Secretul este sa fie un obiect util pentru cel care il primeste si de durata. Sa te asiguri ca nu va fi observat doar o singura data. Aici te poti juca cu diferite variante: sepci, brichete, termosuri sau cani pentru masina etc. Ideea este sa gasesti un obiect util, care sa nu implice o investitie prea mare in achizitie. Iar obiectul gasit sa fie usor de personalizat. De asemenea, este important sa utilizezi obiecte mai mici in dimensiuni. Ca cel care le va primi sa nu poata spune “nu am loc de asta in casa”. Si din nou costul este un spect important: ai in vedere ca, pe langa achizitie, va trebui sa te ocupi si de personalizarea fiecarui obiect in parte. Poti investi intr-un obiect cat se poate de simplu, dar pe care sa il faci special cu ajutorul personalizarii. Spre exemplu, o banala cana alba se poate transforma ca prin minune. Si cana alba poate deveni instant un obiect inedit prin sublimare, prin gravare laser sau prin imprimare UV.

In acest caz noi recomandam sa fie acordata putina atentie si imprejurarilor sau situatiilor curente, sloganului companiei, unor stiri in media. Pentru ca foarte usor un obiect banal personalizat poate deveni viral… conteaza mesajul de pe el si adaptarea la realitatea in care traim. Astfel, cu un cost similar, unele obiecte personalizate se vor dovedi de mare impact emotional pentru piata, in timp ce altele vor ramane niste simple obiecte personalizate, cu o atractie medie catre public.

Ce tehnici poti folosi pentru o promovare personalizata?

Personalizarea este procesul prin care un simplu obiect poate deveni un produs promotional de exceptie. Bineinteles, exista mai multe variante prin care poti personaliza un obiect pentru a te ajuta in promovare. Iata cateva exemple:

  • Gravare laser – este o tehnica de precizie care foloseste un gravator laser pentru a realiza diferite, texte, desene sau imagini (daca ne gandim la fotogravura). Avantajul gravurii laser consta in precizia si rezistenta in timp. O cana pe care a fost gravata sigla companiei tale nu se va deteriora daca decat se va sparge cana. Si chiar si atunci, gravura tot acolo va fi. Gasesti aici mai multe informatii despre prelucrarile laser.
  • Sublimare – este procesul prin care un element trece din stare solida in starea gazoasa. Sublimarea permite pigmentului de culoare sa treaca de pe coala pe care este imprimat pe suportul final. Fie ca vorbim de o cana, un tricou sau o sapca. Gasesti aici mai multe informatii despre sublimare.
  • Imprimare UV – are la baza un compus care, odata aplicat pe suprafata materialului, este uscat instantaneu de catre o lumina ultravioleta. Este un proces non-daunator mediului si cu rezistenta mare in timp. Gasesti aici mai multe informtii despre imprimarea UV.
  • Print 3D – in cazul in care vrei sa realizezi un obiect promotional complet de la zero. Printarea 3D este un proces de productie prin care transformam obiectele digitale, modele 3D din calculator, in obiecte reale. Prin imprimarea 3D se formeaza un obiect solid tridimensional de aproape orice forma, de obicei din plastic. Gasesti aici mai multe informatii despre printarea 3D.

Speram ca ti-au placut exemplele noastre si ca iti vor fi de ajutor in promovarea businessului tau! 🙂

Ce putem face pentru tine?

Proiectele tale sunt importante pentru noi. Daca esti in cautare de prelucari laser, imprimari UV sau 3D, de produse magnetice realizate pe comanda sau diferite obiecte personalizate dupa bunul tau plac, aici suntem. Doar da-ne un telefon la numarul +40.770.689.689 sau scrie-ne un e-mail la adresa office (at) magneticpromo.ro.

Atelierul nostru Magnetic Promo se axeaza pe personalizarea obiectelor in functie de nevoile tale. Asa ca te asteptam pe websiteul nostru magneticpromo.ro! 🙂

Si bineinteles, nu uita de web-siteul nostru ThunderLaser.ro unde gasesti echipamente dedicate prelucrarilor laser. Esti binevenit, fie ca esti in cautarea unui echipament sau doar vrei sa descoperi ce mai putem realiza noi cu ajutorul unui gravator laser.

Magnetic Promo

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *